babywiik

Alla inlägg under februari 2011

Av mathilda wiik - 12 februari 2011 20:29

Hellu

kom hem för typ tre timmar sen eller nå, eheh. Jag har precis käkat och innan det så pluggade jag, gjort engelska så nu har jag bara so'n kvar sen så får jag ta det lungt!   Jag vet att jag sa att ni skulle få se skorna idag men jag vet inte vart min kamera är och jag orkar inte leta efter den just nu, så det kommer upp bild på det imorgon ist.   

Vi hörs imorgon, jag kommer inte skriva nå mer, puss.   

Av mathilda wiik - 12 februari 2011 16:03

hellu är fortfarande hemma hos baby, fast det är bara jag här (a) För baby följde med på nån innebandy grejs och jag orkade inte så jag stanna kvar hihi. Jag håller på tankar hem burlesque nu, världens bästa film typ aoop, så ska kika på den snart. När baby kommer tillbaka så ska vi väll hem till mig och då lär jag städa och plugga -.-'






Av mathilda wiik - 12 februari 2011 13:56

min soulmate

jag älskar dig mest utav allt..

& du vet att du gör mig till den lyckligaste flickan på jorden va?

du lyckas alltid få mig att må bra & får mig alltid att le.

baby when i think about you, i think about love!


6 månader & en dag nudå hihi.

Jag är din så länge du orkar med mig.


 

Av mathilda wiik - 12 februari 2011 13:45

Har inte orkat skrivit & har glömt bort det faktiskt.

Men nu så kände jag att det var dags, bloggen är faktiskt mitt enda tidsfördriv haha.   Jag är hemma hos min bästa älskling just nu och ligger och latar i sängen, är as trött faktiskt. Hade världens mysigaste dag igår för jag och baby hade 6 månader så vi gick ut & åt efter det åkte vi hem till honom och tittade på film.   btw; i onsdags eller så var det i torsdags så köpte jag två par nya skor & underkläder. Ni ska få se bild på skorna senare hihi, puss!


 

Av mathilda wiik - 9 februari 2011 21:13

Jag fattar inte varför det ska komma nu, när jag har mått så jävla bra hela jävla dagen, nu ligger jag på botten. Jag vill slå, skrika och bara gråta... jag mår inge bra just nu, jag är inte ens okej. Jag vill kunna gå vidare, men någonting stoppar mig. Jag saknar det som va, jag vill vara liten igen.

Jag är tillbaka på ruta ett återigen, det är inte svårt att falla det är svårt att ta sig upp igen.

<3

Av mathilda wiik - 9 februari 2011 11:52

Hellu

det blev ingen skola idag jag var för trött ehe, men jag vaknade typ tjugo över nio eller nått för då skulle baby till skolan. Vet inte vad jag ska skriva, ska snart börja fixa mig och senare så ska mamma följa med mig ner på stan och köpa ett linne. puss

Av mathilda wiik - 8 februari 2011 14:33

När jag är påväg till skolan så möter jag johan & flera utav mina klasskompisar och då har vi tydligen ingen jävla bild! Så jag gick ut i onödan....   Men skitsamma i det nu hihi! Jag ska sätta mig och plugga lite nu, så hörs vi senare puss!


 

Av mathilda wiik - 8 februari 2011 12:08

 


Tänk hur ett humör kan gå från toppen till botten på bara några sekunder.

Jag hatar att må såhär..

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards