babywiik

Alla inlägg under februari 2011

Av mathilda wiik - 3 februari 2011 13:25

  


För mycket kläder och de där är bara hälften sen är det sex mössor och jag har fler men har ingen aning om vart dom är! jag måste sluta shoppa... 


Men iaf, nu ska jag börja fixa mig, sen ska jag träffa lotta! :)

Så vi hörs när jag kmr hem 

Av mathilda wiik - 3 februari 2011 12:30

   Vad tycker ni om ett ''lårsmycke''? Själv tycker jag att det är rätt coolt och ser jävligt snyggt ut! 


Ni hittar dom på den här hemsidan; http://www.ewezi.se/larsmycken.html

Av mathilda wiik - 3 februari 2011 12:22

Hellu

Jag vaknade kanske för en halvtimme sen? Det blev ingen skola idag.. och ärligt talat vet jag inte varför, jag var väl för trött imorse och vägrade kliva upp. Men imorgon lär jag dit, får inte vara hemma nån mer dag! Iallafall så sitter jag bara här vid datorn och kollar face typ, känns inte som jag har nå liv just nu. 


Ego bilder från igår; 


      

Av mathilda wiik - 2 februari 2011 13:06

   


Nu äre matdax, yummie! Me like, nuggets & pommes, mihihi. <3

Efter maten blir det ut & röka sen duscha :) 

Av mathilda wiik - 2 februari 2011 11:21

        

Av mathilda wiik - 2 februari 2011 10:24

Hellu

Kom nyss hem har varit i skolan en snabbis för att hämta nå böcker som jag ska jobba med. För jag är yr och mår inge bra men jag ska dit imorgon. Jag köpte nya kläder igår så jag ska lägga upp bild på dom snart, har inte tagit kort på dom än.   Vi hörs om en stund!

Av mathilda wiik - 1 februari 2011 15:39

Kom precis hem efter har varit på sista lektionen, det gick väll sådär.. fick damp för bildläraren fattar ingenting ibland. -.-' Aja skitsamma, orkar inte vara arg nå mer så skakar av det eller nått ehe. Väntar på att pappa ska komma hem, sen så åker jag, mamma & pappa ner på stan.   Me like, kanske ska sova hos baby inatt också, underbart. Dagens outfit kommer upp om en lite stund, puss. 



Tog tre ego bilder lite tidigare också, här har ni dom; 


      


Av mathilda wiik - 1 februari 2011 13:05

Hellu 

Gick hem och åt för jag har håltimme till två, så har varit hemma i typ en timme.   Jag har bara en lektion kvar och det är bild, sen så ska jag och mamma ner på stan och titta lite. Efter det vet jag inte vad jag ska göra faktiskt.   


Visstja, hade beställt löshår för ett tag sen och fick hem det igår.

Här kommer en bild på hur det blev; 


  

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards