babywiik

Alla inlägg under februari 2011

Av mathilda wiik - 6 februari 2011 00:41

Försöker inte ens förstå längre, jag hakar upp mig på saker & jag blir lätt sur. Kanske lite onödigt men det är sån jag är, förlåt men acceptera det eller dra, det är allt jag kan säga. 

Orkar inte ens kämpa längre, orkar inte tänka på allt så nu skiter jag i allt. 


Jag har försökt säga så många gånger att det känns så förändrat, för ingenting känns som förr. Jag vet inte hur jag ska förklara för dig, vet inte ens om jag vill för det känns endå som du inte lyssnar, inte som om du bryr dig så speciellt mycket. Men varför ska jag kämpa för två när inte personen gör det tillbaka? Jag vet inte vilket beslut jag ska ta, men som jag känner nu så kommer det bli ett beslut jag kommer ångra men som måste göras. 

fix

Av mathilda wiik - 5 februari 2011 15:48

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig och så, sen så ska jag träffa ronja, danne, fiia & krille. Men lär hem till bella först och hämta min kamera känner jag haha, vi hörs senare puss!


 

Av mathilda wiik - 5 februari 2011 14:33

Godmorgon

vaknade nyss ja, första gången jag vaknar sent på hur länge som helst. ;o Vet inte vad jag ska göra idag, eller jo jag ska träffa fiia och krille ikv tror jag   Ska sitta och lata vid datorn i typ hundra år, och bilder från igår kommer upp senare för jag glömmde självklart min kamera hos bella. -.-


.

Av mathilda wiik - 5 februari 2011 03:38

orkar inte stanna här, det finns så många minnen.








Kärlek är bara sex och efter det så blir man sårad

Av mathilda wiik - 5 februari 2011 00:14

less på att vänta

less på att förstå

less på att kämpa

less på dig

less på oss

 

Vill verkligen inge mer.

Av mathilda wiik - 4 februari 2011 16:28

Hellu

Kom hem nyss, slutade klockan ett idag då kom baby hem till mig och vi mös lite, hihi sen så tog vi bussen efter en timme för han skulle hem och jag skulle till lotta. När jag kommer hem till lotta då ska vi åka direkt för då ska vi hämta elvira på dagis haha! Sen efter vi hämtat henne så blev jag hungrig så nu är jag hemma och väntar på att mamma ska bli klar med maten.   

Efter jag har ätit så ska jag lata lite sen ska jag hem till lotta igen, hihi. Puss


  

Av mathilda wiik - 3 februari 2011 21:06

Hellu!

jag hatar mig själv just nu känner jag, för vad tror ni jag lyckas med då? jo självklart åka för långt för plinghelvete fungera inte när jag plinga, sen så trodde jag att jag inte hade åkt för långt sen tillslut insåg jag att jag hade gjort det, så jag hamnade åt helvete i forsbacka duktigt mathilda! Men älskling kom och mötte mig för annars skulle jag inte ha hittat hem till honom. (a) Nu sitter jag i hans säng med datorn i knät och vi ska gå ner och äta nu. Sen blir det väll kolla på film & sova, så vi hörs imorgon efter skolan. Puss!

Av mathilda wiik - 3 februari 2011 18:31

Hellu

kom nyss hem.. varit hemma hos lotta och typ degat hihi i like it. Men det blev inga bilder för kameran blev cp och la av ;o Iaf, jag kom nyss hem och har precis packat för ska ta bussen till älskling snart, får se om jag skriver någonting där

Annars hörs vi imorgon   



Älskar dig mitt hjärtegull!


  

Presentation


Hej!
Mitt namn är Mathilda och jag är 15 år. Jag bor i hamrånge och här skriver jag om min vardag, min pojkvän som jag snart varit tillsammans med i ett år och sen så skriver jag om shopping m.m.
Hoppas ni gillar min blogg, puss!

Kategorier

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Översätt

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards